Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Ο ίσκιος της κούκλας.



8 σχόλια:

  1. ενδιαφέρουσα άποψη
    είδα μια γυναίκα που
    η σκιά της δείχνει αντρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίδρα Φις χαίρομαι που βρήκες ένα ενδιαφέρων στην φωτογραφία μου. Βλέπω ότι έχεις και φωτογραφική άποψη εκτός από την πολύ δυνατή ποιητική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν ξέρω αν είναι άποψη αυτό που έχω στη
    φωτογραφία
    είπα απλώς αυτό που είδα πράγματι
    αν είναι και άποψη
    και το λες εσύ που είσαι ειδικός,
    μεγάλη μου χαρά

    ευχαριστώ για τη φιλοφρόνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό που είπες για την φωτογραφία είναι μια άποψη που τυχαίνει να είναι και σωστή. Όσο για τις φιλοφρονήσεις δεν μου αρέσουν και αποφεύγω να τις κάνω. Σε ευχαριστώ που μπαίνεις στο blog μου και βλέπεις τις φωτογραφίες μιας και με την ποίηση δεν τα πάω και τόσο καλά για να σε έκανα να είσαι πιο συχνά εδώ. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΡΑΊΑ ΦΩΤΟ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ Η ΚΟΠΕΛΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΝ ΜΕ ΑΓΡΙΕΥΕΙ ΛΙΓΟ.
    ΤΗΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι μια άποψη και αυτό που λες. Την έχω και σε αυτή την πόζα αλλά προσωπικά μου άρεσε αυτή που έβαλα γιατί το πρόσωπο βγάζει ένα μυστήριο ενώ στην άλλη πόζα ο φωτισμός πέφτει πιο επίπεδος. Ίσως με άλλο μακιγιάζ θα μου άρεσε κι έμενα να κοιτάζει προς την φωτιστική πηγή. Σε ευχαριστώ πολύ για την παρατήρησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όμορφες οι σκιές,δίνουν τόση δύναμη στο φως,άλλωστε.
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. teardrop καλησπέρα. Χαίρομαι που σε βρίσκω και χαίρομαι επίσης που σου αρέσουν οι "σκιές" μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή