Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

"κλοπή ονείρου"...



10 σχόλια:

  1. Μ' αρέσει η φωτογραφία αλλά,
    εγώ θα την αφήσω δίχως τίτλο,
    για νάχει να ονειρεύεται...

    Σ' αγαπάω βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ θα σου πω οτι με μάγεψε αυτό το υπέροχο κείμενο που εχεις στο προφίλ σου και ίσως στην πορεία μαζί με τις εικόνες να γράψεις κι άλλες τέτοιες.

    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με τη Freedula για το κείμενο του προφίλ... είναι πολύ ιδιαίτερο και λέι τόσα πολλά, πάρα πολλά....

    Για τίτλο θα έβαζα το "κλοπη ονείρου"...
    γιατί έχω την αίσθηση ότι ο φακός της αιχμαλωτίζει το όνειρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Νίκο! Βλέπω οτι φωτογραφίζεις και γράφεις εξίσου όμορφα! Χαίρομαι που σε συναντώ στην πορεία του ταξιδιού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Freedula xαίρομαι που ήρθες. Χαίρομαι επίσης που σου άρεσαν αυτά τα λιγοστά λόγια που έχω γράψει. Ευτυχώς η δυστυχώς δεν είμαι των πολλών και μεγάλων λόγων. Προτιμώ λίγα και με περιεχόμενο. Γι’ αυτό προτιμώ να φωτογραφίζω. Σε ευχαριστώ που ήρθες κοντά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mariela.Καταρχήν να σε ευχαριστήσω για τον τίτλο που έδωσες στην φωτογραφία μου. Όπως θα είδες τον τοποθέτησα εκεί που είναι η θέση του. Σε ευχαριστώ επίσης που ήρθες στην παρέα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στέλλα Μελ... Κι εγώ χαίρομαι που έχω τόσο αξιόλογους συνταξιδιώτες στο «μακρινό»; , «κοντινό»; ταξίδι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν το να ονειρευεσαι δεν ειναι η κλοπη του ονειρου, τοτε τι ειναι; μ αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. «φωνες» χαίρομαι που σου αρέσει, αν εννοείς την φωτογραφία. Καλώς ήρθες στην απόπειρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή